Cannondale Trail review – de ce?
20-05-2019 | 0 comentarii

Pentru ca atunci cand e timpul sa atingi adevaratul tau potential pe un traseu singletrack trebuie sa te indrepti spre un Cannondale Trail . Construit pentru a fi distractiv, capabil si usor de folosit intr-o larga varietate de conditii, modelele Trail sunt o optiune ideala atat pentru incepatori cat si pentru impatimitii MTB-ului.

Cannondale Trail – cel mai bun raport performanta-pret de pe piata

Cu sapte modele disponibile, gama Trail se adreseaza mai multor tipuri de ciclisti decat oricare alta gama Cannondale de munte. Ofera posibilitatea sa descoperi adevaratul potential al ciclismului montan pentru mai multe categorii de ciclisti. Geometria „Dirt-tailored” a gamei Trail ofera mai mult control, comfort, viteza si distractie pe mai multe tipuri de trasee.

Ce este geometria „Dirt-tailored” ?

Aceasta geometrie confera modelelor Trail un caracter distractiv si de incredere ce le face sa fie capabile de orice traseu. Dirt-tailored inseamna:

1.Unghiul furcii de 68 grade : creeaza manevrabilitatea stabila si de incredere de care ai nevoie atunci cand ataci coborari rapide.

2. Chainstay-uri scurte : combinate cu standardul BOOST, bascula spate pozitioneaza roata spate in pozitia optima pentru tractiune maxima pe urcari si transmisie buna a fortei de pedalare.

3. Partea frontala lunga : impreuna cu chainstay-urile scurte, partea frontala alungita muta centrul de greutate catre spate. Se imbunatateste astfel stabilitatea si increderea de care ai nevoie pe coborari.

Pregatite pentru orice – de la XC la Trail – si iata de ce:

  1. Pipa scurta / ghidon lat : adaugate geometriei mai sus mentionate, ofera ciclistului maimult control.
  2. Cadru de aluminiu SmartForm C2 : gat conic, tubulatura hidroformata si un design agresiv imprumutat de la modelele high-end. Prinderea etrierului de frana are standardul flat mount, este din aluminiu forjat, ceea ce intareste puterea de franare.
  3. Micro suspensie SAVE : tubulatura triunghiului spate are grosimi strategic plasate pentru a oferi o deplasare placuta.
  4. Routing intern : camasile si cablurile de schimbator sunt trase prin cadru pentru o rezistenta sporita in timp. Deasemenea, rezulta un aspect mai curat al bicicletei.
  5. Doua marimi de roti : cadrele cu marimi mici beneficiaza de roti de 27.5″, iar cadrele mai mari de roti de 29″ pentru a se potrivi cat mai bine biometriei ciclistilor.
  6. Boost : butucul spate beneficiaza de standardul Boost – cu o latime de 148 mm si o distanta mai mare intre flanse rotile devin mai rigide lateral. Jantele – ce provin de la WTB – pot fi convertite tubeless si sunt destul de late incat sa accepte un cauciuc de 2.5 fara probleme. Datorita standardului Boost, bascula este foarte spatioasa, astfel incat nu vei avea probleme cu acumularea de noroi in conditii mai putin favorabile.

Dupa ce am testat in 2018 cele doua hardtail-uri produse de Cannondale – Trail si FSi – putem spune ca in timp ce modelele FSi sunt orientate catre performanta si competitii, modelele Trail sunt dedicate distractiei. Sa fie aceste modele ceva apropiat de acel Graal al producatorilor ce investesc in cercetare si inovatie numit „all-arounder”? Se poate, depinde doar de pasiunea ciclistului.

Concluzii finale…

Cu geometria Dirt-tailored gandita pentru a da incredere utilizatorului, componente asociate intr-un sistem integrativ (Cannondale SI) si designul superb si confortabil al cadrelor Cannondale, modelele Trail se evidentiaza din turma de biciclete „me too” din aceasta categorie de pret. Pentru biciclisti incepatori sau entuziasti ai MTB-ului limitati de un buget, Cannondale Trail este partenerul perfect pentru o aventura montana.

Suntem gata de aventura!?

Lasa un comentariu